Hkv banner hemsida mar24

Klubbrummet

Trivselregler för vårt gemensamma klubbrum!

Ni skall givetvis ALLTID göra en bokning i klubbrummet för att undvika krockar, sänd önskemål om bokning via mail till kansli@hkvarberg.se.

Detta gäller samtliga våra lag – utan undantag!

Till sist;

Klubbrummet är till för alla medlemmar/lag att boka in och använda sig av, det är så att säga en tillgång.

Däremot ingår det inte att "någon annan";

  • Städar
  • Tömmer sopor
  • Diskar m.m. det ansvaret ligger enbart på de som bokar in sig.

Nyckel till containern vid E-hallen där soporna skall slängas finns på väggen i kansliets kapprum.

Att det skall finnas 12 röda stolar på plats är en självklarhet, dessa skall absolut inte finnas i något av förråden i entrén.

Vid extern bokning av t ex annat förbund eller förening, skall även den ske via kansliet, denna bokning innebär även en viss avgift utöver samma skyldigheter vad gäller städningen.

Stort tack för att ni respekterar våra gemensamma trivselregler!

Bokning av klubbrummet

Här kan ledare och aktiva se när klubbrummet är uppbokat, ni skall givetvis även

boka in er tid för att undvika krockar. Sänd önskemål om bokning via mail till: kansli@hkvarberg.se

Bokningen gällerVeckodagDatumTid
SponsorgruppenTorsdag2 maj17:30-20:00
KanslimöteTisdag7 maj10:00-10:45
FutsalmöteMåndag13 maj19:00-20:00
KanslimöteTisdag14 maj10:00-10:45
Sanna / YvonneTisdag14 maj13:30-14:30
StyrelsemöteTisdag21 maj11:30-13:30
Nyheter via RSS
Levererat av MyClub